); ga('send', 'pageview');

 TILAUS- JA SOPIMUSEHDOT

 

Palvelun tarjoaja

Cocomind
y-tunnus: 2055175-8
Risto Rytin tie 28 C 26
00570 Helsinki
p. 040 5830 939
maarit@cocomind.fi
yhteys- ja vastuuhenkilö: Maarit Jantunen

Valmennnuksien toimittamiseen liittyvät yhteydenotot sähköpostitse: maarit@cocomind.fi 

Maksut verkkokaupassa toteutetaan Checkout -palvelun kautta. Maksuehdot löytävät täältä.

Cocomindin verkkovalmennukset

  1. Tilattava tuote on digitaalinen palvelu. Verkkokurssin muodossa tarjottava verkkovalmennus, jonka sisältö, julkaisuaikataulu ja kokonaishinta on kuvattu valmennuksen kuvauksen yhteydessä.
  2. Kuluttajalla on oikeus tietyin ehdoin perua tilaus 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vahvistamisesta (Etämyyntiä koskeva laki: Kuluttajasuojalaki, 6. luku):
    Kuluttajalla ei ole kaupan peruuttamisoikeutta, jos digitaalisen sisällön toimittaminen on sähköisesti aloitettu kuluttajan suostumuksella ennen peruuttamisajan päättymistä ja kuluttajalle on ilmoitettu peruttamisoikeuden puuttumisesta. Tilaaja saa tilauksen jälkeen sähköpostiin kuitin tilauksesta, joka toimii myös tilausvahvistuksena. Tilaamalla kuluttaja hyväksyy ilmoitetun aikataulun, jolla valmennukseen liittyvät materiaalit julkaistaan kuluttajan käyttöön. Samalla hän myös hyväksyy toteutustavan, jolla valmennus toteutetaan. Kuluttajalla on oikeus perua kauppa ennen ensimmäisten materiaalien julkaisua. Tällöin palvelun tarjoajalla on oikeus pidättää palvelun toimittamiseen liittyvien kulujen osuus maksusta. Kun materiaalien julkaisu on alkanut, kauppaa ei enää voi perua.
  3. Tämän sopimuksen kohteena oleva verkkovalmennus on digitaalinen palvelu. Se vaatii toimiakseen tietokoneen, älypuhelimen tai tablet-laitteen. Palvelu on yhteensopiva kaikkien nykyaikaisten web-selainohjelmistojen kanssa. Kuluttaja vastaa itse soveltuvan laitteen ja selainohjelmiston hankkimisesta sekä kaikista tähän liittyvistä kuluista. Palveluntarjoaja ei ole vastuussa mahdollisesta kuluttajalla käytössä olevan laitteiston, selainohjelmiston ja palvelun yhteensopimattomuudesta.
  4. Valmennusmateriaalit sijaitsevat palvelimella (webhotelli), joka on kolmannen osapuolen omistama ja ylläpitämä. Palveluntarjoaja ei vastaa eikä korvaa valmennuksen materiaalien toimituksessa mahdollisesti esiintyvistä katoksista ja viiveistä, jotka johtuvat tämän kolmannen osapuolen palvelimien teknisistä ongelmista.
  5. Kun asiakas on maksanut tilauksen, hän saa sähköpostiinsa tiedon avautuneesta valmennuksesta. Se sisältää linkit valmennuksen pääsivulle ja ensimmäiseen avautuneeseen jaksoon. Samaan aikaan cocomind.fi-sivustolle avautuu ”Minun valmennukset” -osio, josta pääsee myös avautuneeseen valmennukseen. Molemmat tavat vaativat kirjautumisen palveluun tunnuksella, jonka asiakas on luonut maksamisen yhteydessä rekisteröityessään.
  6. Jatkossa asiakas saa tiedon uudesta avautuneesta jaksosta sähköpostitse tai vierailemalla cocomind.fi-sivustolla, ”Minun valmennukset” -osiossa.
  7. Uusi jakso avautuu valmennukseen tietyin väliajoin, joka ilmoitetaan valmennuksen kuvauksessa palvelua ostettaessa ja valmennuksen esittelyssä sen pääsivulla. Uuden jakson avautuminen on riippuvainen siitä kellonajasta, jolloin asiakas on ostanut palvelun. Esim. jos hän on ostanut palvelun maanantaina klo 18.05 ja ilmestymisväliksi sanotaan viikko, uusi jakso avautuu seuraavana maanantaina klo 18.05.
  8. Sähköpostien saapuminen ajallaan riippuu monesta tahosta ja on siksi altis viivästyksille. Saapumiseen vaikuttaa mm. palvelimet (asiakkaan ja Cocomindin), WordPress, LearnDash yms. palvelun toteutukseen käytetyt ohjelmat, joiden toimintaan palveluntarjoajalla ei ole mahdollisuutta vaikuttaa. Cocomind ei ole korvausvelvollinen viivästyneestä tai saapumatta jääneestä sähköpostista silloin, kun valmennukseen on koko ajan ollut pääsy cocomind.fi -sivuston kautta. Jos sähköposti-ilmoitus on jäänyt tulematta, asiakkaan toivotaan tarkistavan ensin oma roskaposti/mainospostikansionsa. Jos viestiä ei kuulu, hänen toivotaan tarkistavan pääsynsä siihen cocomind.f-sivuston, minun valmennukset -osion kautta – ja ilmoittamaan asiasta osoitteeseen maarit@cocomind.fi
  9. Verkkovalmennukset eivät ole tarkoitettu psyykkisten sairauksien hoitamiseen. Ne eivät sovellu hoidoksi akuuteissa mielenterveyden häiriötilanteissa tai mielenterveysongelmista kärsiville. Verkkovalmennus ei ole terapiaa eikä korvaa terapiaa.
  10. Valmennuksen konsepti, rakenne ja siihen liittyvät materiaalit ovat Cocomindin omaisuutta ja tekijänoikeuslakien suojaamia. Niiden käyttäminen sellaisenaan valmennustarkoituksessa, markkinoinnissa tai kaupallisessa toiminnassa ilman Cocomindin lupaa on kielletty. Materiaaleihin voidaan viitata normaalin viittauskäytännön mukaan, jolloin alkuperäinen lähde on mainittava.
  11. Reklamaatiotilanteissa virheellinen palvelu korvataan ensisijaisesti tuottamalla palvelu uudestaan tai korvaamalla se vastaavalla toisella Cocomindin palvelulla. Cocomindin korvausvastuu kaikissa tapauksissa rajoittuu palvelusta sillä hetkellä maksettuun summaan. Cocomind ei ole millään tavalla vastuussa verkkovalmennuksen johdosta asiakkaan tekemien ratkaisujen ja päätösten taloudellisista, oikeudellisista, henkisistä taikka sosiaalisista seuraamuksista.

Cocomindin henkilökohtaiset valmennukset

  1. Henkilökohtaiset valmennukset ovat henkilökohtaisesti toteutettavia valmennuksia, jotka toteutetaan joko kasvokkain tai etäyhteyden (skype, facetime tms.) avustuksella.
  2. Asiakas voi tilata valmennuksen joko ottamalla yhteyttä palveluntarjoajaan puhelimitse, sähköpostitse tai Cocomind.fi -sivustolta löytyvällä yhteydenottolomakkeella. Tai hän voi ostaa palvelun Cocomind-verkkokaupasta.
  3. Palveluntarjoaja on asiakkaaseen yhteydessä max. 5 työpäivän aikana yhteydenotosta tai verkkokaupan kautta tapahtuneesta tilauksesta. Yhteydenotto tapahtuu ensisijaisesti sähköpostitse tai puhelimitse.
  4. Valmennuksen käytännön toteutus (kasvokkain vs. etäyhteys, sijainti, ajankohta, kesto) sovitaan asiakkaan kanssa aina erikseen.
  5. Asiakas voi maksaa valmennuksen etukäteen verkkokaupan kautta. Voidaan myös sopia, että maksu suoritetaan vasta valmennuksen toteutuksen jälkeen. Maksutapavaihtoehtoina tällöin ovat sähköpostiin toimitettava lasku (14 pv netto, henkilötunnus vaaditaan) tai verkkokaupan kautta tapahtuva maksu.
  6. Mikäli asiakas on estynyt saapumaan valmennukseen sovittuna aikana, sovitaan ensisijaisesti uusi tapaamisaika. Muuten peruutuksiin ja peruuttamatta jääneet tapaamiset laskutetaan seuraavasti:
    • peruutus viimeistään 24h ennen sovittua aikaa: ei korvauksia
    • peruutus/ilmoitus 24h sisällä ennen sovittua aikaa: 50 % valmennuksen hinnasta
    • kokonaan peruuttamatta jäänyt aika eikä asiakas ilmesty paikalle: 100 % valmennuksen hinnasta
  1. Valmentajalla on vaitiolovelvollisuus tapaamisten sisällöstä. Asiakkaalla on aina mahdollisuus nähdä muistiinpanot, joita valmentaja laatii tapaamisten aikana. Muistiinpanoja säilytetään palveluntarjoajan valmennustiloissa lukitussa kaapissa 2 vuotta viimeisen tapaamisen jälkeen.
  2. Reklamaatiotilanteissa puutteellinen palvelu korvataan ensisijaisesti toteuttamalla palvelu uudestaan. Cocomindin korvausvastuu rajoittuu siihen summaan, mikä sovitusta palvelusta on sillä hetkellä maksettu. Cocomind ei ole millään tavalla vastuussa valmennuksen johdosta asiakkaan tekemien ratkaisujen ja päätösten taloudellisista, oikeudellisista, henkisistä taikka sosiaalisista seuraamuksista.

 

Sopimusehdot on laadittu Helsingissä 25.6.2019. Pidätämme oikeuden sopimusehtojen muutoksiin.

Tällä sivustolla käytetään evästeitä, joiden tehtävänä on parantaa sivuston käyttökokemusta. Lue lisää evästeistä ja tietosuojasta.
Hyväksyn